jak postawic www-board

Autor: JS (xyz_at_post.pl)
Data: Thu 08 Jun 2000 - 16:06:36 MET DST

Witam,

Szukam informacji o sposobie zainstalowania na linux'ie (RH 6.1 oraz 6.2)
listy dyskusyjnej na stronie WWW czyli WWW-board.

Wiem, ze jest na to skrypt, ale chyba mam jakas stara wersje :-(

Czy ktos z Was moglby podeslac info o lokalizacji najnowszej wersji tego
skryptu? Poszukuje tez opisu konfiguracji WWW-board na serwerze - jesli cos
jest po polsku, to byloby bardzo dobrze, ale nie gardze rowniez angielskim
wyjasnieniem.

Pozdrawiam - z nadzieja na pomoc...

    Kuba