Re: TPSA i nowy sposob logowania

Autor: Marcin Swietochowski (dragon_at_safenet.pl)
Data: Thu 08 Jun 2000 - 14:49:08 MET DST

> Tzn. zmienili CHAP na PAP? Nie wiem bo dawno ich numeru nie uzywalem.
> Win95/8 i tak nie zauwazyla by roznicy, ale pod Linuxem trzeba zmienic
> ustawienia.

Nie

Z tego co zauwazylem wylaczyli autoryzacje przez zwykly login terminala...
Co do chap, nawet nie wiem czy maja, mieli, miec beda.
Niby po co uzywac szyfrowanego chap jak login i haslo zna cala polska ;-)
Takze nawet nigdy nie sprawdzalem i nadal nei widze potrzeby...

--
Pozdrawiam
Marcin Swietochowski