Re: PTK i internet :-(((

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Thu 08 Jun 2000 - 11:20:25 MET DST

Grzybek wrote:

> Czy może ktoś słyszał
> coś konkretnego na temat
> dostępu do internetu przez
> Polską Telewizję Kablową?

jak ktos ze znajomych mnie o to pyta, ja im rzeczowo odpowiadam:
"od 4rech lat obiecuja ze bedzie, i nie ma". po prostu niech pokaza
oficjalne pismo ze bedzie i kiedy to bedzie, wtedy im uwierze.
niech to opublikuja w prasie, reklamach itp. poki tego nie zrobia,
owe obiecanki uwazam za puste slowa.

btw. oni cos modza z modemami kablowymi itp. to jest strasznie drogie.
o wiele tansze, i dla dostawcy i dla uzytkownika, jest poprowadzenie
wewnatrz bloku lokalnego ethernetu. technologia sprawdzona, popularna
i bardzo tania. dopiero caly blok mozna przypiac jakims super modemem
kablowym do reszty. ale ktoz u nich wpadnie na tak prosty pomysl ? :)

> Jak na razie, to tylko wkurw... ludzi, ciągłymi zmianami terminów.

tak jest od 4rech lat, przynajmniej w lublinie. ja fachmanom
(domokrazcom)
z ptk zawsze odpowiadam: "prosze swojemu szefostwu powiedziec niech
uruchomia chocby testowe lacza dla wiekszej ilosci osob, wtedy
byc moze kupie abonament w tej kablowce". przy obecnych oplatach
nie widze sensu wybierania PTK, wole juz jakas cyfrowke. koszt
porownywalny, jakosc techniczna i ilosc kanalow wieksza.

> W Biurze Obsługi Abonenta powiedziano mi,
> że rozpoczną podłączanie (W-wa) :
> a) od początku 2000 r.(wiadomość z końca 1999)

pytaj ich gdzie opublikowali te informacje. jesli nigdzie,
to znaczy ze znowu klienta w trabe robia.

> b)w I kwartale 2000 (wiad. I 2000)
> c)od czerwca 2000 (wiad. III 2000)
> d) do końca 2000 ( zeszły tydzień)
> O co tu chodzi?????

o to ze "internet w kablowce" jest lepem na muchy,
czyli lap klienta, a on niech sie potem wscieka. i tak zaplaci
za abonament. mnie to dziwi, bo ja bym po prostu zrezygnowal,
czego wszystkim z calego serca zycze.