Re: Domena

Autor: And (andrzej_at_gmx.ch)
Data: Wed 07 Jun 2000 - 21:54:03 MET DST

Użytkownik "Mirek Luc" <mirek_at_nask.pl> napisał w wiadomości
> Z mojej strony EOT. Mam nadzieje, ze juz niedlugo zmieni sie tech-c
> dla domeny PL, wiec bedziecie mogli obwrzeszczec kogos innego.

Tu nie chodzi o obwrzeszczenie kogos. Tu chodzi o doprowadzenie do
normalnosci.
Normalnoscia jest w Internecie, ze zakladam konto u prowidera od reki,
wypelniajac formularz na stronie www, normalnoscia jest, ze od reki zakladam
sobie domene .com placac karta kredytowa, normalnoscia w koncu jest, ze
kupuje program komputerowy przez Internet, a raczej kupuje numery seryjne do
tego programu i zaraz go uruchamiam bez czekania na przyslanie go poczta.
I tylko ten NASK stworzyl sobie dziwne procedury, rodem z czasow PRL.
Nie dosc, ze place to jeszcze laske mi robia rejestrujac domene. Czuje sie
jak petent w urzedzie w latach 80. Brakuje, zebym przepraszal, ze chce
zarejestrowac domene.
Czytam gdzies, ze faksy w erze Internetu odchodza w zapomnienie. Pytam sie:
to jak bedziemy przesylac wnioski do NASK-u? A moze "ulatwic" i zazadac
przesylania golebiami pocztowymi...
Dobrze, ze piszesz, iz moze sie to niedlugo zmienic. Wreszcie bedzie
NORMALNIE!

And