Re: domena

Autor: Jaroslaw Rafa (RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Thu 08 Jun 2000 - 21:21:46 MET DST

Dnia 8 Jun 00 o godz. 20:12, Maly Mis napisal(a):

> Zycze wiecej takich "pomyslow". Na pewno bedziecie miec wiecej
> klientow :-))))))) Za miesiac mialem rejestrowac kolejna domenke, ale
> jak NASK tak postepuje to sie mowi trudno i zarejestruje sobie
> firma.com, bo tam moge znalezc szybko w przegladarce czy taka domena
> istnieje

A co zmienia istnienie badz nieistnienie przegladarki???
Wklepujesz: host -a szukanadomena.pl i masz odpowiedz czy istnieje czy nie...
I nie mow mi ze nie masz dostepu do zadnego komputera unixowego, bo w takiej
sytuacji to lepiej ty sie za rejestrowanie domen nie bierz tylko zlec to
jakiemus fachowcowi...

> i zarejestrowac ja on-line.
Tego to w NASK-u nie mozesz, ale i przed likwidacja przegladarki nie mogles...
Czyli innymi slowy: likwidacja przegladarki nie zmienila dokladnie NIC.
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl