Re: Transmisje kompresowane - dlaczego nie ma?

Autor: Andrzej Bort (bort_at_silesia.linux.org.pl)
Data: Tue 06 Jun 2000 - 17:22:42 MET DST

Marek Moskal <moskit_at_irc.p-l> wrote:

> Tak, tak.
> Kompresja w locie moze sie tez odbywac przy transferach FTP. Niektore
> serwery po otrzymaniu w komendzie GET nazwy pliku z dodanym rozszerzeniem
> .gz wysla spakowany oryginalny plik.

Nie jest to jednak właściwość protokołu. Można dać GET
<nazwa_katalogu>.tar.gz i też dostaniesz w wyniku gzipa. Ale
cyba nie tędy droga. Tym bardziej, że REGET już tego (chyba) nie
obsłuży...

Andrzej

--
Do you want to dance with me through one of those lonely nights? It's more
than a dream, maybe we're reaching the gardens of delight (Alphaville)