Re: Stanislaw LEM

Autor: Waldemar Spory (micro_at_SoftHome.net)
Data: Tue 06 Jun 2000 - 13:10:04 MET DST

Mon, 05 Jun 2000 12:15:56 GMT, Użytkownik występujący jako ""Marek
Pruszynski" <prumar1_at_poczta.wp.pl>" pisze:

>Dziękuję za pomoc. Pracę już oddałem do oprawienia, tak że nic już nie
>zmienię.
>
>A tak na marginesie to Lem jest niesamowicie mądrym człowiekiem. Można tu
>było przeczytać prawie WSZYSTKO, ale NICZEGO jako odpowiedź na pytanie.

Święta prawda. Ten wątek był klasycznym przykładem na to jak podchodzi się
do rzeczowego postawienia problemu na forum grupy. Są tacy, którzy
odpowiedź znają ale jej nie oczywiście nie udzielą, bo pytający jest leń
albo- w domyśle- nieuk, czy, jak się ostatnio mawia, no-dydakta :-)
W zamian za to gotowi są słać dziesiątki postów zupełnie nie na temat,
które mają za zadanie uwidocznić innym grupowiczom, a zwłaszcza
nięszczęśnikowi, który wygłupił się pytając w naiwnym przeświadczeniu, że
uzyska tu pomoc, jacy to oni są inteligentni i błyskotliwi ( a zwłaszcza
inteligentne i błyskotliwe w tym celują ).

--
Pozdrawiam,
=-=-=-=-=-=--= Spory waldek