Re: Pomysl: BOJKOT www.portal.pl (fwd)

Autor: Artur Alinowski (alinowski_at_mail.polpager.com)
Data: Tue 06 Jun 2000 - 10:12:02 MET DST

Michal Zalewski wrote:
> Nie ja, TPSa pewnie tak ;) W kazdym razie nie wydaje mi sie, zeby budzet
> TPi zostal 'odjety od ust' komukolwiek.

Odjęty to może i nie ale za to był wybór. Jest pare pesos które należy
wydać bo Ministerstwo Finansów łaknie gotówy z podatków jak glista
deszczu. I można to zrobic na kilka sposobów. Można było poprawiać
infrastrukturę Polpaku, można było rozbudowywać centrale, można było
nieść kaganek telefonizacji na wieś, można było zrobić sto tysięcy
innych rzeczy. Uczyniono inaczej. Forsa poszła na TPI. Kupiono ładne
Suny, zapłacono różnym Andersenom i takie tam inne. I dobrze, w końcu to
forsa TPSA i może z nią robić co zechce. Poza tym na dostepie internet
się nie kończy i każda dzialalność w internecie w pewien sposob czyni go
lepszym. Ale nie dziw się ludziom którzy na codzień usiłują korzystać z
usług TPSA w zakresie transmisji danych i często gęsto na usiłowaniach
tych się kończy. Takie osoby mając do czynienia z zerowymi transferami,
z brakiem dostępu, z danymi lecącymi z Woli na Mokotów przez Nowy Jork,
słysząc że ich provider zamiast inwestować w jakość już oferowanych
usług inwestuje w kolejny na rynku, pardon my french, 'portal' będą
wieszać psy na wszystkich począwszy od TPI poprzez TPSA aż po masonów i
cyklistów. ;-) Po prostu z naszego punktu widzenia jako klientow Polpaku
inwestowanie grubej kasy w TPI kiedy jakość usług dostępowych leży i
kwiczy jest grubym nieporozumieniem.

> Ale to nie powod, zeby bic sie zamiast tego z TPi, Polskimi Ksiazkami
> Telefonicznymi, hurtownia ziemniakow ani nikim innym.

Sam się podłożyłeś. ;-)) Bardzo rzadko zabiera głos ktos z szerokich
kregów Telekomunikacji Polskiej, więc skoro się ujawniłeś to teraz
będziesz obrywał za wszystkie grzechy TPI, TPSA, Polskiej Poczty
Telegrafu i Telefonu PP, Netii, Centertela, Ery, Plusa i wogóle za
całokształt. ;-)))

Pozdrowienia

--

FROM: Artur Alinowski