Re: Stanislaw LEM

Autor: Szymon Sokol (szymon_at_uci.agh.edu.pl)
Data: Mon 05 Jun 2000 - 11:34:45 MET DST

Malgorzata Krzyzaniak <zuzanka_at_transilvania.eu.org> wrote:
: Pewnego dnia, a było to Sat, 03 Jun 2000 15:56:35 GMT przyszła do mnie
: wiadomość od <prumar1_at_poczta.wp.pl> i powiedziała:

:>W pracy magisterskiej zacytowalem zdanie Pan Stanislawa Lema
:>"W internecie jest WSZYSTKO, ale NIC nie mozna znalezc".

: A z przeproszeniem, w jakim kontekście? Bo Lem, mimo mojego
: szacunku, to żaden ekspert od Internetu.

To jedno; a drugie, że Lem bardzo dba o poprawność językową, i na
pewno nie powiedział "NIC nie można znaleźć" - jeśli już, to:
"NICZEGO nie można znaleźć" ;->

--
Szymon Sokół (SS4004,SS316-RIPE) -- Network Manager                          B
Computer Center, University of Mining and Metallurgy, Cracow, Poland.        O