Re: BOJKOT www.portal.pl

Autor: Michal Zalewski (lcamtuf_at_dione.ids.pl)
Data: Fri 02 Jun 2000 - 22:57:55 MET DST

On Fri, 2 Jun 2000, Piotr Kijowski wrote:

> widzialem na waszych biurkach kompy dell'a
> sekretarka ma monitor plazmowy, biuro o gigantycznej pow
> klimatyzowane w centrum wawy.

Czy gdyby tpi miescila sie w baraku na przedmiesciu Radomia, czulbys sie
lepiej?

> laptopy na znacznej ilosci pokoi.
> pracownicy (serwisanci) od podlaczania glosniczkow.
> minimum kompetencji max pewnosci siebie.

Czy mimo swojej calej niecheci do firmy TPi, moglbys chociaz okazac cien
szacunku dla osob, ktore tu pracuja, i ktore nie zawsze odpowiedzialne sa
za 'ciezki los polskiego internauty'?! Sporo z nich to dosc dobrzy
administratorzy / informatycy.

> i powiedz mi ze nie plakal bys po stracie takiej pracy.

Nie plakalbym. Choc nie chcialbym jej stracic. Bynajmniej nie dlatego, ze
pieniadze leza na korytarzu a rano piekne oalone na braz hostessy topless
przynosza szampana, tylko dlatego, ze to dosc kreatywna praca.

Michal Zalewski [lcamtuf_at_tpi.pl] [tp.internet/security]
[http://lcamtuf.na.export.pl] <=--=> bash$ :(){ :|:&};:
=-----=> God is real, unless declared integer. <=-----=