Re: Podpowiedzcie, jak ustalić dokładny adres

Autor: Jaroslaw Rafa (raj_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Sun 04 Jun 2000 - 10:53:01 MET DST

Dnia 3 Jun 00 o godz. 22:39, Babba napisal(a):

> Witam.
> mam adres np. www.cośtam.cośtam.pl
>
> Czy jest soft, przy pomocy którego mogę ustalić gdzie to jest? Potrzebuje
> przy pomocy FTP pobrać sobie parę rzeczy.

A co ma jedno do drugiego, tzn. ustalenie gdzie stoi serwer, do sciagania
przez FTP? Przeciez jak masz adres to mozesz sobie sciagnac przez FTP...
A co ustalenia, gdzie stoi serwer, to wyprobuj np. VisualRoute
(http://www.visualroute.com/) - taka kombinacja tracerouta, pinga i whoisa.
Pokaze ci to nawet na mapie... :-)
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa