Re: Pomysl: BOJKOT www.portal.pl

Autor: Jaroslaw Rafa (raj_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Sat 03 Jun 2000 - 14:24:26 MET DST

Dnia 3 Jun 00 o godz. 12:11, Bartek Kwinta napisal(a):

> na to wyglada :(((
> http://www.tpi.pl/infopres2.html#konferencja
> "W drugim kwartale tego roku tp internet zaoferuje infrastrukturę dla
> prezentacji firm i ich ofert w sieci (web hosting), zaproponuje kolokację
> serwerów, wprowadzi system poczty elektronicznej dla abonentów telefonii
> komórkowej"

No wlasnie.
To przy okazji mam pytanie do Michala z TPI:
Ten ostatni system juz zrobiliscie. Dlaczego, do cholery, jest on TYLKO
dla uzytkownikow Windows???
Cytuje ze strony http://www.idea.net.pl/:

       Usługa Idea.net świadczona jest przez PTK Centertel wspólnie
       z TP Internet.
[...]
       Każdy Abonent sieci
       Idea oraz użytkownik POP otrzymuje płytę CD z przeglądarką
       tp.internet, za pomocą której samodzielnie może aktywować
       oraz następnie zmieniać parametry skrzynki e-mail w usłudze Id
       ea.net. Dodatkowo Abonent może korzystać z tej samej
       aplikacji dostępowej Idea.net jak ze zwykłej przeglądarki
       stron www.
[...]
       Aby aktywować sobie konto e-mail Abonent musi zainstalować
       sobie przeglądarkę tp.internet na swoim komputerze. Następnie
       uruchamiając aplikację program automatycznie wykorzysta
       standardowego dial up do połączenia z internetem bądź jeśli
       połączenie w dial up nie zostało wcześniej zdefiniowane, krok
       po kroku pomoże Użytkownikowi w określeniu parametrów
       koniecznych do zestawienia połączenia z internetem.

          Użytkownik dostaje się do systemu poczty elektronicznej
        klikając myszką na specjalny klawisz opisany jako "POCZTA"
             znajdujący się na pasku narzędziowym przeglądarki
       tp.internet. Logując się do systemu poczty elektronicznej po
       raz pierwszy Użytkownik musi określić parametry swojego konta
[...]

I tak dalej... Wynika z tego tekstu, ze jedyna droga dostania sie do
Waszej poczty jest ta cala Wasza "przegladarka tp.internet", ktora skadinad
jest zdaje sie po prostu jakas nakladka na misia...
Czy tego nie mozna bylo zrobic normalnie - zeby konto zakladalo sie ze
stron WWW, za pomoca dowolnej przegladarki??? Po coscie tak nakomplikowali?
Zeby popierac monopol Microsoftu i zmuszac ludzi do kupowania jego
produktow???
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl