Re: MS i portal.pl

Autor: Pawel Krawczyk (anti_kravietz_at_alfa.ceti.pl)
Data: Fri 02 Jun 2000 - 20:21:23 MET DST

Marek Baczek <mgb_at_qdnet.pl> wrote:

> Jak rany, zamiast sie czepiac lepiej dokladnie przeczytac. Zbadali 8
> 000 europejskich serwerow z SSL, z czego nieco ponad 5 000 mialo cos
> co przypomina e-commerce i to wszytko.

Sam dokładnie przeczytaj artykuł, a nie tylko ramkę ;) Konkretnie drugi
akapit. Pierwszy istotnie mówi o serwerach e-commerce, a drugi brzmi:

        ,,W kategorii serwerów internetowych Microsoft też zająl pierwsze
        miejsce - 48 procent witryn wykorzystuje Internet Information
        Server tej firmy. Apache osiągnął rezultat 30 procent, natomiast
        Netscape zajął trzecie miejsce z wynikiem 9 procent.''

Czytałem cały artykuł kilka razy i wychodzi że dotyczy to też zwykłych
serwerów -- inaczej być nie chce.

--
Paweł Krawczyk <http://ceti.pl/~kravietz/>