Re: MS i portal.pl

Autor: Adam Kułagowski (fidor_at_fidor.komorow.pl)
Data: Thu 01 Jun 2000 - 22:59:53 MET DST

On 1 Jun 2000 16:21:40 GMT, Pawel Krawczyk <fake_kravietz_at_alfa.ceti.pl> wrote:
>Drugie stwierzenie zdziwiło mnie o tyle, że MS (a za nimi portal.pl)
>powołuje się na badania Netcrafta, a te wskazują dokładnie to co
>wskazywały rok temu, miesiąc temu i tydzień temu. To znaczy: Apache
>60%, Microsoft 20%. Co zresztą każdy może sobie sprawdzić pod adresem
><http://www.netcraft.com/survey/>.

Sa trzy rodzaje klamstwa : klamstwa , wierutne klamstwa , statystyki : mozna
wziac ze serwer chodzi po oprogramowaniem MS gdy apache chodzi pod winNT .

To tylko przyklad manipulacji danymi - znajac zycie jest ich troche wiecej

Pozdrawiam

--
Adam Kułagowski                             fidor_at_friko.internet.pl
Cats aren't clean, they're just covered with cat spit!