Re: Pomysl: BOJKOT www.portal.pl

Autor: Michal Zalewski (lcamtuf_at_dione.ids.pl)
Data: Wed 31 May 2000 - 14:09:00 MET DST

On Wed, 31 May 2000, Michal Majcher wrote:

> pani ania miala pomysl , ma prawo bojkotowac, ma tez prawo namawiac , ale
> nie powinna spamowac to fakt..

Nie, nie w tym rzecz, co moze pani Ania, czy propaguje sluszna idee czy
nie, to mnie w tej chwili nie interesje :) Po prostu zaciekawilo mnie
kilka faktow, ktore poskladane do kupy daja podstawe... erm, zastanawiac
sie :)

- Krakow - miejsce dosc bliskie np. Interii ;>
- cybercafe, zapewniajaca anonimowosc
- zadnej aktywnosci w inecie, tylko jeden post miesiac wczesniej -
  off-topic, o charakterze reklamowym (tzn. zachecenie do sprawdzenia
  uslug firmy), bez jakiegokolwiek pozniejszego
  ani wczesniejszego udziau w newsgroupie.
- teraz drugi od tamtego wydarzenia przejaw aktywnosci - spam, namawiajacy
  do bojkotu portala TPi - ryba, czy to TPi, czy portal pana Henka :)

Moje pytanie, to tylko to, czy pani Ania istnieje i trudni sie
sporadycznym, charytatywnym (tzn. reklamujacym jedne firmy lub pietnujacym
inne, zle i paskudne i monopolistyczne, jak my ;) spamowaniem, a poza tym
nie bywa na sieci, i zaglada do cybercafe w Krakowie tylko, by cos wyslac,
czy tez... no wlasnie :>

Hum :)

Michal Zalewski [lcamtuf_at_tpi.pl] [tp.internet/security]
[http://lcamtuf.na.export.pl] <=--=> bash$ :(){ :|:&};:
=-----=> God is real, unless declared integer. <=-----=