Re: Pomysl: BOJKOT www.portal.pl

Autor: Michal Zalewski (lcamtuf_at_dione.ids.pl)
Data: Wed 31 May 2000 - 13:01:37 MET DST

On 31 May 2000, Ziemek Borowski wrote:

> Pracownicy interii piszą z @hup.interia.pl

Tylko moja paranoja, zapewne, ale smiem sie zastanawiac... Tak, pracuje w
TPi, ale nie wydaje mi sie, zebym w cala sprawe byl emocjonalnie lub
sluzbowo zaangazowany. Inna sprawa, ze nie czuje sie winny cenom impulsow
ani dostepnoscia numeru 0202122, ktory btw. pozostaje w gestii CST, a nie
TPi (jak i reszta dostepu)... Ale do rzeczy, to zupelnie prywatny list, i
nie nalezy go identyfikowac z pogladami mojego pracodawcy, jego rodziny,
psa pani sprzataczki etc:

Male dochodzenie... Autorka tego listu nie daje sie odnalezc nigdzie
indziej na polskich stronach internetowych (pochodzilem troche roznymi
infoseekami szukajac slow annapogoda, Anna Pogoda, grzebiac po
usenecie)... Napisala list z CyberCafe w Krakowie... Znalazlo sie tylko
jedno, w statystykach pl.regionalne.krakow - w latach 1998-2000 jeden
post:

             1. Call-back w Internetii? 1 [hgray10.gif] 100.00%

<nntp://news.ceti.pl/8daqfm$bs8$1@druid.ceti.com.pl>

Zerknijmy.... post ostal sie jeszcze na news.bti.pl, na ceti juz nie ma...

-- 8daqfm$bs8$1_at_druid.ceti.com.pl --