Re: Pomysl: BOJKOT www.portal.pl

Autor: Michał Mierzwa (mmierzwa_at_blaszok.silesia.linux.org.pl)
Data: Wed 31 May 2000 - 11:37:27 MET DST

Anna Pogoda <annapogoda_at_interia.pl> pisze:
> [...]

Znowu ze mnie wychodzi mój nieufny stosunek do ludzi, ale taka
propozycja mi troszkę tego.. nie pachnie. Tak jakby przedstaw­
iciel Ery zaczął mnie przekonywać, że nie powinienenm dzwonić na
numery Plusa.
Ale niech tam, stać mnie. Obiecuję że nie będę korzystał z tego
portala/u. Ani żadnego innego. Bo chyba do tej pory wszedłem raz
czy dwa na strony onetu, ale jak mi się lynx zaświecił milionami
linków, to dałem se spokój.

Mumin

--
  ************** </body> *** Kilroy was here *** </html> *************