Re: do obsługi news.icm.edu.pl (Jana Rychtera?) -

Autor: Andrzej P. Wozniak (uszer_at_polbox.com)
Data: Wed 31 May 2000 - 02:49:04 MET DST

Użytkownik "Miernik" <miernik_at_iname.com> napisał w wiadomości

> Dzięki za świetną robotę z zamianą Odp: na Re: we wszystkich postach
> wysłanych przez news.icm.edu.pl. Mam pytanie: czy nie dałoby się tak
> zrobić żeby ten skrypt amieniał Odp: na Re: także w postach
> przychodzących do news.icm.edu.pl z newsfeedów z innych postów, a nie
> tylko wysłanych bezpośrednio na news.icm.edu.pl? Poza tym zauważyłem
> że news.ipartners.pl też to zaimplementował.

Wydaje mi się, że nadal nie wszystkie skrypty robią to poprawnie. Widziałem
posty z zamienionym "Odp: " na "Re: " (5 znaków na pięć, przybywa spacja),
widziałem też spacje dopisane na końcu tematu. Co prawda, ostatnio
sprawdzałem to przed Nowym Rokiem, ale...

> Druga sprawa: ma propozycje, aby odrzucać wszelkie posty które
> zawierają Re: lub Odp: a nie mają headera References: Ten problem
> dotyczy chyba głównie M$IE 4.x, i jest strasznie wkurzający, jak kilka
> osób potrafi w ten sposób skaszanić całą grupę, łąmiąc thready na
> kilka threadów poprzez brak headera References:

A tu sprawdzane przed chwilą: MSIE, a raczej Outlook Express 4/5 działa
tylko z "References", za to _Outlook_ działa tylko z "In-reply-to".

PS: Masz bardzo ciekawy post: treść w ISO-8859-2, a temat?

Subject: do =?iso-8859-1?q?obs=B3ugi?= news.icm.edu.pl (Jana Rychtera?) -
wycinanie Odp:

(

--
Andrzej P. Woźniak  usher_at_polbox.com (z->h w adresie z nagłówka)
*  Czy Twój Clipper już odnalazł swoją przystań?           // MUSK //