Re: Błąd łączy: 10065, Numer błędu: 0x800CCC0E

Autor: Bronek Kozicki (bronek_at_wpi.com.pl)
Data: Thu 25 May 2000 - 20:38:12 MET DST

Mariusz Wołek <mariuszw_at_lexmedia.com.pl> wrote:

> Użytkownik Konik Bujany <pt_at_pisz.na.niusy.invalid> w wiadomości do grup
> dyskusyjnych napisał:sAcX4.31448$zA1.752701_at_news.tpnet.pl...

> Po pierwsze: nie pisz w HTML

Nie warto, wierz mi. Zaraz Bonik Kujany zacznie dowodzić, że jest to format
lepszy od czystego ASCII . Do tego oczywiście będzie próbował wykazać
wyższość Unicode na ISO-8859-2 . Na każdej grupie (czasem wielokrotnie)
gdzie się pojawił, to już było przerabiane, dopóki nie wpadł do głebokiego
KF-a

> sie" i kretynski numerek. I zgaduj czlowieku co jest nie tak. Komunikat w
> stylu "Connection refused" sugerowalby co trzeba sprawdzic i bylo by to
cos
> innego niz w przypadku "No route to host".

Ja to wiem, ty to wiesz, tylko po co mamy przekonywać idiotę ?

B.