Re: Tanie stałe łącza

Autor: Martinez (martinez_at_czluchow.com)
Data: Fri 26 May 2000 - 07:16:29 MET DST

Dnia pańskiego Wed, 24 May 2000 09:11:00 +0200, "Marek_G"
<marekg_at_ats.pl> wyskrobał(a):

> Poszukaj firmy w okolicy która instaluje łącza "radiowe", to znaczy na
> aparaturze pracującej na 2,4GHz. Sprzęty podobne jak w NETII czy Telefonii
> Pilickiej. Jest to tańsze od kabla.

Cze. Mam pytanie: będę w niedługim czasie potrzebował zestawić takie
bezprzewodowe połączenie (na max ok. 300m w linii prostej). Czy taka
linia radiowa zda egzamin? Jakie są transfery takich urządzeń? No i
przede wszystki ceny (chciałbym jak najmniej wydać, ale mieć
relatywnie dobre urządzenia) :)
Dzięki z góry za wszystkie odpowiedzi (mam nadzieję, że jakaś będzie
:)))
pzdr

--
//\artinez czyli Marcin Ziemian
Informatyk Starostwa Powiatowego w Czluchowie