Re: Multihoming z Polpakiem(jako jednym z ISPow)

Autor: Sylwester Zarębski (sylwek_at_isp.net.pl)
Data: Tue 23 May 2000 - 11:08:35 MET DST

Grzegorz Krzysztof PAWELSKI wrote:

> To ostatnie, w zaleznosci ktorym interfejsem bedzie wychodzilo,
> NAT bedzie zamienial A RR w odpowiedzi DNS, z prywatnego IP
> (odpowiadajacego np www) na IP z odpowiedniej puli (statycznie zmapowane)
> inside-to-outside, i zerowal TTL, (Cisco tak potrafi)
> Mam jeszcze dylemat, bo nie wiem czy zrobic to na PIXie(juz jest NAT),
> czy to wylaczyc, i zrobic w IOS.
> Chce jeszcze zrobic load balancing z EIGRP.
> ufff
> To jeden z planowanych wariantow.

A ja mam inne pytanie.. czy da się zmusić BIND'a by
słuchał na różnych adresach i miał różne konfiguracje z tym
związane ??? Czy dwie różne konfiguracje BIND'a działające
na różnych adresach IP to załatwią ???
Zastanawiam się po prostu czy dyrektywa listen-on
jest możliwa do umieszczenia w opcjach danej strefy ??

--
pozdrawiam..
       ## ##      | Sylwester Zarębski - ISP Group |