Re: Dzisiaj nie bede wymyslal dobrych tytulow (bylo: TP SA - *bandyctwo w Gdańsku*)

Autor: Martinez (martinez_at_czluchow.com)
Data: Mon 22 May 2000 - 16:12:04 MET DST

Dnia pańskiego 19 May 2000 15:09:33 GMT, moskit_at_irc.p-l (Marek Moskal)
wyskrobał(a):

> Moment, moment - rozmawiamy chyba o zupełnie różnych sprawach :)
> Chodziło mi o posiadanie stałego IP, przy dostępie dodzwanianym,
> niezależnie od miejsca z którego się dodzwaniam.

Jasne, tylko po czym mógłby provider ciebie identyfikować?
Jeśli po numerze telefonu, to nic z tego (zresztą jak pisali wcześniej
nie jest to na dzień dzisiejszy w 100% możliwe dla TP SA). Jedynie
logowanie z uwierzytelnianiem, ale tu dochodzi kwestia bezpieczeństwa
i komplikacji dubletu username-password (jak wiadomo te rzeczy nie są
zbyt przestrzegane przez urzytkowników). Dlatego napisałem com napisał
:)
pzdr

--
//\artinez czyli Marcin Ziemian
Informatyk Starostwa Powiatowego w Czluchowie