406 Nie zaakceptowany - Prosba o pomoc

Autor: balawajder_at_topnet.pl
Data: Mon 22 May 2000 - 19:45:48 MET DST

Mam prosbe do Tych ktorzy mają "lepsze łącza" i znają tem
at:
wiele razy juz wstukiwalem:
www.pantarei.com
www.panta-rei.com
(strony reklamowane sa jako zywnosciowe z poludnia wloch)
Za kazdym razem daje mi blad -" 406 Nie zaakceptowany" -
Nie bardzo kapuje dlaczego ?
Napisalem do Autora stron, ktory dwukrotnie odpowiedzial
mi, ze nie powinno byc takze zadnych problemow z laczeniem
z polski.
Autor nie zna przyczyny (Jego operator serwera mowi ze O.K.
nie ma restrykcji dostepu) a ja jestem poirytowany ze nie
moge poogladac stron.
Czy ktos wie o co chodzi i jak to sprawdzic (jezeli to mo
zliwe).
Dziekuje za pomoc i wskazowke co jest grane...

Ryszard Balawajder

---
http://www.makaron.pl