Internet radiolinią - zbieram opinie

Autor: Marek_G (marekg_at_ats.pl)
Data: Fri 19 May 2000 - 15:42:00 MET DST

Witam wszystkich
Zbieram opinie na temat udostępniania Internetu za pomocą bezprzewodowych
kart sieciowych. Interesują mnie jak to chodzi w praktyce i na jakim
sprzęcie (wiem, że na rynku jest kilka rodzajów takich kart).
Z góry dziękuję za opinie. Jeżeli to możliwe to prosilbym o przesyłanie na
priva z tematem "radio". Ale nie ma problemu. Na grupie też obserwuje.

--
Pozdrawiam serdecznie
Marek Gierszewski