Re: TP SA - *bandyctwo w Gda?sku*

Autor: Jacek Rzeuski (jrzeuski_at_neptun.gdansk.tpsa.pl)
Data: Thu 18 May 2000 - 13:56:22 MET DST

Wojciech Puchar wrote:

> dziwne - wydawało mi się że każda implementacja ppp ma to w sobie (podawanie
> nr IP, podawanie DNS itp.)

Zgadza się, ze ma. Ale takie rozwiazanie jest wygodniejsze zarowno dla
klienta jak i providera. Komputer kliencki latwiej sie konfiguruje a
provider ma mozliwosc dokonywania zmian bez rekonfiguracji maszyn
klienckich.

Pozdrawiam, Jacek

--
Jacek Rzeuski (jrzeuski_at_neptun.gdansk.tpsa.pl) ICQ # 15729819