Re: Internetia

Autor: Jaroslaw Rafa (raj_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Fri 19 May 2000 - 11:43:33 MET DST

Dnia 18 May 00 o godz. 1:47, Paweł Nogaś napisal(a):

> Problem bylby zaden, pod warunkiem ze Netia umiescilaby informacje, ze
> potrzebny jest protokol CBCP. Gdybym nie czytal tej listy, to podejrzewam ze
> zrezygnowalbym z uslug Netii po kilku nieudanych probach. Z logow pppd w
> trybie debug, nie mozna sie zorientowac, dlaczego polaczenie nie dziala.

O wlasnie, i to jest sluszna uwaga!
Mozna by ja bylo przeslac do Netii, gdyby nie to, ze na stronie
www.internetia.pl nie ma zadnego e-maila kontaktowego (!!!), a jedynie
numer telefonu infolinii (przynajmniej tak bylo ostatni raz, kiedy tam
zagladalem). Pieknie, jak na firme podobno internetowa... ;->
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl