Re: TP SA - *bandyctwo w Gdańsku*

Autor: Artur Miller (armi_at_iol-antares.co.za)
Data: Wed 17 May 2000 - 12:37:50 MET DST

martom wrote in message <8ftrnu$5j1$1_at_korweta.task.gda.pl>...
:
:Jacek Rzeuski napisał(a) w wiadomości:
:<39226C9C.FDB36A00_at_neptun.gdansk.tpsa.pl>...
:>Wojciech Puchar wrote:
:
:>> nie można tak jak było cały czas - 1 IP - 1 modem przydzielone na stałe
:
:>I tak jest. Każdy modem w urządzeniu dostępowym ma własny IP. Rzecz w
:>tym, że dzwoniąc na 0202122 trafiasz na ten modem, który jest akurat
:>wolny. Stałe IP dla abonenta w dostępie komutowanym można uzyskać tylko
:>przydzielając każdemu modemowi inny numer. Ale wątpię czy chciałoby Ci
:>się wydzwaniać w kółko pod konkretnym numer, żeby dostać konkretne IP.
:>Stałe IP ma sens jedynie przy stałym dostępie.
:
:
:Cos tu chyba nie gra...
:Moim zdaniem albo DHCP albo stale IP.
:Krecimy ? No w takiej firmie to mamy wprawe . :-)

No to ja powiem, ze takie cos jest mozliwe. Korzystam z numeru (nie jest to
TP SA) ogolnie dostepnego, ze tak powiem (dla publiki), gdzie IP sa
przydzielane z DHCP, ale ja sie wyklocilem, ze mam stale IP. Uzywam tego
polaczenia w razie padu linii dzierzawionej, mam tez ustawiony wpis MX w
DNS u providera tak, zeby w razie czego wszystkie emaile szly na ten drugi
IP (ten sam komp - z serwerem poczty, tylko internet przez modem). Juzerzy
nie krzycza, ze emaile nie dochodza, a ja mam spokoj :) Po usunieciu awarii
linii dzierzawionej spokojnie rozlaczam modem i wszystko jest po staremu :)

Tylko te "mozliwosci techniczne" pewnie nie pozwalaja zegos takiego w TPSA
zrobic ;)))

@

--
If you believe in Life just because of Mortality
And if you believe in Joy because of Sadness