Re: oświadczenie po opublikowaniu artykulu w magazynie Playboy

Autor: Adam Kułagowski (fidor_at_fidor.komorow.pl)
Data: Tue 16 May 2000 - 17:11:06 MET DST

On Tue, 16 May 2000 10:51:34 GMT, Piotr 'VaGla' Waglowski <vagla_at_irc.pl> wrote:

>Jako ze piszę od czasu do czsu na pewne listy dyskusyjne i newsowe
>postanowilem do nich wyslac ten list.
>Tresc ponizszego oswiadczenia znajduje sie rowniez pod adresem
>http://www.vagla.wiaraa.pl/oswiadczenie.htm

Ciach - doswiadczenie dowodzi ze zamiast wysylac ten tekst na adres polskiego
playboya (co jak widze uczyniles) lepiej to wyslac do glownej siedziby tego
pisma . Za granica o wiele szybciej ( i skuteczniej) reaguja na takie ekcesy
niz w naszym kraju .

A i jeszcze jedno jezeli kiedys bedzies udzielal wywiadu (wiem taraz tego
nie robiles) to kaz dziennkarzowi pokazac artykul do zatwierdzenia chya maja
taki obowiazak to zadanie spelnic .

Pozdrawiam