Re: HIS a DNS

Autor: Jaroslaw Rafa (RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Wed 17 May 2000 - 13:08:22 MET DST

Dnia 17 May 00 o godz. 2:01, Szymon Sokol napisal(a):

> Jaroslaw Rafa <raj_at_inf.wsp.krakow.pl> wrote:
>
> : Fakt, zapomnialem o SOA... "Prawdziwa" domena oprocz NS musi miec jeszcze
> : SOA ;-)
> A dlaczego właściwie upierasz się przy tym, że domena musi mieć SOA i
> NS? Wiem, że tak się utarło w potocznej mowie, i sam dałem się na to
> złapać, ale po zastanowieniu doszedłem do wniosku, że ogólna definicja
> z RFC przytoczona przez smarkacza jest jakby bardziej elegancka w
> swej uniwersalności.

Wlasnie moim zdaniem ta "ogolna" definicja z RFC przez swoja *zbytnia*
uniwersalnosc zaciemnia to, jak sie sprawy maja w rzeczywistosci. Ja tam wole
jasno wiedziec, na czym stoje, dlatego nie lubie definicji tworzacych takie
niedookreslone abstrakcje...
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl