Re: Prawo telekomunikaacyjne

Autor: Bart Ogryczak (B.Ogryczak_at_students.mimuw.edu.pl.no.spam)
Data: Sun 14 May 2000 - 18:34:55 MET DST

Dnia 14 May 2000 12:16:46 GMT, Wojciech Puchar zeznaje:

>no właśnie o to mi chodzi. czy mając (przykładowo) zgode
>spółdzielni/właścicieli mieszkań moge np. zrobić instalacje własną
>telefoniczną, brać abonament itp.?
        Za dwa lata, jak dobrze pójdzie to tak. Będzie to działalności
gospodarcza, taka sama jak handel pietruszką. Tylko, że wtedy będzie
już za późno będziemy na poziomie afryki i białorusi.

bart

--
           Ten się śmieje ostatni, kto myśli najwolniej.
  bart @bart.w-wa.pl || http://bart.w-wa.pl || http://faq.pl/php/