Re: SDI i SOS co jest lepsze?

Autor: Maciej Bebenek (Maciej_at_eranet.pl.USUN.TO)
Data: Sun 14 May 2000 - 11:34:00 MET DST

Tyle, ze samo powiedzenie 128kbps duzo nie mowi :( Znam paru tzw. ISP ,
ktorzy sprzedali dziesiatki laczy 2 Mbps, a sami maja ... szkoda
adac:( rekordzista mi znany ma - UWAGA !!! - 128kbps do TPNetu (i to ze
skopanym routingiem:(((

Nie jest moim celem chwalic tepse, ale moj HiS jest jakos dziwacznie
podlaczony - do gatewaya 194.204.128.165, ktory jest bezposrednio wpiety w
WAN tepsy - osiagi do wiekszosci miast w Polsce sa czasami zadziwiajace:)
(szybciej i lepiej jest mi sciagac z Tucowsa z TASKu, niz z warszawskiego
Sunsite'a:)

PZdr,

Maciej