Re: Komedia z polpakiem

Autor: Rafal Bera (rexx_at_linux.pl)
Data: Fri 12 May 2000 - 03:50:38 MET DST

On 11 May 2000 21:17:04 GMT darecki_at_spray.atcom.net.pl (Dariusz Margas) wrote:

> Najzabawniejsze bylo to, ze przez chyba 4 miesiace czekali na
> potwierdzenie z dzialu technicznego, ze naprawde przeniesli wlasny wezel
> na Pieknej (Warszawa). Moze Dyr. Sowa mial watpliwosci, czy chlopcy
> naprawde dali rade to przeniesc, bo przeciez mogli go jednak pozostawic
> gdzie byl ;)

To chyba plaga :) Ja przez półtora tygodnia tłumaczyłem NASK-owi, że
mają doprowadzony nowy światłowód w CRiT. Jak podawałem końcówkę to
facet mnie zlał tekstem: "Nie mamy takiej krosownicy w spisie a jeśli
już to porty 1 i 2 na pewno są zajęte". Logika zdania mnie przerasta do
dziś. Skończyło się na tym, że wziąłem 2 tasiemki czerwone i dwie
zielone, dowiedziałem się o moje i ich końcówki w CRiT. Podłączyli po
moim telefonie: "Proszę o skrosowanie dwóch zielonych i dwóch
czerwonych _kokardek_ znajdujących się w CRiT na ul. .... w pokoju nr
...".
Potem przez 2 tygodnie stwierdzali, że mają uszkodzoną kartę ATM w
routerze, z góry zakładając, że uszkodzona jest moja "Nie, nasza na
pewno jest dobra".

Szkoda słów :)

Pozdrawiam
        Rafał Bera

--
Rafał Bera <rexx_at_linux.pl> ### IRC: Rexx ### ICQ: 16910382
Network Administrator: OpenBSD & Linux # Phone: 501-400069