Re: model biznesowy w polskim Internecie - szkielet

Autor: Miernik (miernik_at_iname.com)
Data: Tue 09 May 2000 - 23:43:29 MET DST

Michal Szczesny <mich_at_supermedia.pl> writes:

> :> To, czy ja mogę poprosić o wylistowanie tych trzech istniejących ,,sieci
> :> szkieletowych'' bo się pogubiłem w rachunkach...? Tylko takich, co to
> :> właściciel ,,traktu'' jest także właścicielem światłowodu (czy miedzi) po
> :> którym on idzie.
>
> : NASK, Pol-34
>
> pudlo

A co, nie mają sieci szkieletowych po całym kraju?

http://www.nask.pl/map_pl.html
http://www.pol34.pl/aktual.html

to co to są?
Aha, nie są właścicielami tego światło czy miedzi.
No ale Pol-34 po Telenergo, a NASK po czymś tam innym,
ale nie po Polpaku, więc tak jakbyśmy mieli trzy niezależne.

> tu juz lepiej

No to w takim razie o jakie dwie pozostałe chodziło?

--
tel.:+48602454731 /   / mailto:miernik_at_internet.pl