Re: Personalizacje

Autor: Bronek Kozicki (bronek_at_wpi.com.pl)
Data: Sat 06 May 2000 - 14:03:55 MET DST

DeltaNet S.A. <praca_at_deltanet.pl> wrote in message

> ma swojej strony na WP czy Onecie. Czy to tylko ja znam takich "leniwców"
> czy raczej trudno znaleźć kto z tych nowinek korzysta ?
> Znacie kogoś ?

Korzystałem przez jakiś czas z personalizacji na yoyo.pl, ale się strasznie
długo ładowało i czasem nie rozpoznawało mojego hasła, więc dałem sobie
spokój. Personalizacja na my.yahoo.com działa znacznie lepiej (dopóki nie
korzystam z poczy elektronicznej, nie muszę podawać hasła - wystarczy
ciasteczko) i strona generowana jest szybciej.

Pozdr

B.