Re: model biznesowy w polskim Internecie

Autor: opo_at_priv6.onet.pl
Data: Thu 04 May 2000 - 14:35:13 MET DST

> Dreczy mnie jednak jedna mysl: dlaczego takiego
> innwestora nie ma? Najpewniej cos przeoczylem: pytanie dla Was,
> wspolgrupowicze: CO ?

Powiedzmy, ze jest firma gotowa wylozyc wieeelkie miliony ale jest problem.
Miliony koncesji, zezwolen, lapowek itd. itp. w .pl zeby dostac jakikolwiek
papier z urzedu trzeba czekac rok, a jezeli myslisz o kladzeniu wlasnego
swiatla to bedziesz mial kontakt z wieeeeeloma urzedami i ludzmi, a
kazdy tylko patrzy jak tu Cie najwiecej wydoic.

Wydaje mi sie, ze jezeli juz znajdzie sie na tyle bogata i odwazna firma, aby
budowac w .pl backbone'a to musi poczekac na technologie radiowe, ktore
umozliwia przesylanie powiedzmy 155Mb. Gdyby weszlo na rynek takie radio
z zasiegiem powiedzmy 50-100km to mozna w to wchodzic. Klasc swiatlo w calej
Polsce nie ma szans.

  pozdrawiam
      opo