ODP: Michal Jaskolski- specjalista(?) od portali

Autor: Kepa Leszek (leszek.kepa_at_winterthur.pl)
Data: Fri 05 May 2000 - 20:05:36 MET DST

> [...]
> Od: J. Argasiński[SMTP:argasek_at_ipl.z.pl.REMOVEME]

> go -
>
> Jako prosty zwykły user (dla niektórych mastah kodu HTML - hahaha ;> )
> stwierdzam po prostu, że info.icm.edu.pl kojarzy mi się już bardzo
> negatywnie. Dawniej była to po prostu moja podstawowa wyszukiwarka,
> szybko się ładuje strona, szybko zwraca adresy, wow, fajowo. Nie
> jestem analitykiem rynkowym ani facetem od robienia pieniędzy na www,
> nie wiem o co chodzi w tej całej spółce (onet-infoseek-arena?),
> ale gdy nie wiadomo o co chodzi, chodzi o pieniądze. Ale z punktu
<..>

> Ostatnią dobrą polską wyszukiwarkę *szlag trafił*.

<.>
> zawiedziony istnieniem areny.pl

W kazdym punkcji popieram. Zeby chcoaiz jakie kolory, ale ten wsciekly
fiolet!
Wrocilem do starej dobrej altavista.com, bo jescze ona jest jako tako
przytomna, ale moja najbardziej ulubiona wyszukiware (i dobra - to trzeba
przyznac) szlag trafil.

Po prostu zal - niewazne kto komu za co i dlaczego.

Po prostu - __BYLA__ DOBRA!!!!