Re: Michal Jaskolski- specjalista(?) od portali

Autor: J. Argasiński (argasek_at_ipl.z.pl.REMOVEME)
Data: Tue 02 May 2000 - 12:15:02 MET DST

M Sroka wrote:

> Witam
> Niestety (dla Infoseeka i jego milosnikow) IVP rzeczywiscie spierniczyl go -
> co by nie mowic daleko mu do jakiegokolwiek serwisu informacyjnego czy
> wyszukiwarki - nie mowiac juz o portalu. <ciach>

Jako prosty zwykły user (dla niektórych mastah kodu HTML - hahaha ;> )
stwierdzam po prostu, że info.icm.edu.pl kojarzy mi się już bardzo
negatywnie. Dawniej była to po prostu moja podstawowa wyszukiwarka,
szybko się ładuje strona, szybko zwraca adresy, wow, fajowo. Nie
jestem analitykiem rynkowym ani facetem od robienia pieniędzy na www,
nie wiem o co chodzi w tej całej spółce (onet-infoseek-arena?),
ale gdy nie wiadomo o co chodzi, chodzi o pieniądze. Ale z punktu
widzenia szerego usera sytuacja ma się tak jak ta z ftpsearch.ntnu.no,
kiedy to przejął go Lycos i od razu musiał pojawić się jakis
cholerny banner, co konsekwentnie wydłuża czas ładowania strony,
bo banner jest sciągany z jakiegos serwera z kosmosu. A na "arenie"
czy jak jej tam, odruchowo już klikam po lewej stronie ekranu.
Ostatnią dobrą polską wyszukiwarkę *szlag trafił*. Teraz kupa jakis
bezużytecznych linków do sklepów internetowych, z których nigdy w
życiu nie skorzystam, chyba że będę cierpiał na nadmiar pieniędzy,
a poruszał się na wózku inwalidzkim. Nie wiem jaki związek z arena.pl
ma pani Magda, może jest adminem, a może sprzątaczką, ale skoro tak
boi się podpisać z nazwiska, widocznie (imho) arena.pl nie ma wiele
ciekawego do zaoferowania. Dla mnie np. niewiele.

zawiedziony istnieniem areny.pl

--
Argasek/IPL
The ImPLosion. To my zbudowaliśmy jelcz.