Re: Prokom inwestuje w SWLMedia?

Autor: Miros/law `Jubal' Baran (baran_at_hell.pl)
Data: Tue 02 May 2000 - 16:13:51 MET DST

opo_at_friko6.onet.pl z grupy pl.internet.polip w <390EDF2F.C81E8589_at_friko6.onet.pl> pisze:

> Panowie, spokojnie! Zatuszowanie prawdziwego NNTP-Posting-Host i
> zmiana X-Trace jest dziecinnie proste

NNTP-Posting-Host? Do tego trzeba mieć dostęp administracyjny do
serwera. Podobnie z X-Trace. Obawiam się, że się mylisz.

> jezeli ktos chce, to zrobi to w 20s

Tak? Zrób to. Zmień NNTP-P-H: mojego artykułu. Obawiam się, Mój Drogi
Anonimowy Specjalisto, że nie masz racji.

Jubal

--
[ Miros/law L Baran, baran-at-knm-org-pl, neg IQ, cert AI ] [ 0101010 is ]
[ BOF2510053411, makabra.knm.org.pl/~baran/, alchemy pany ] [ The Answer ]