Re: tpi = totalnie popier***** instytucja? ;-)

Autor: Marek Pierog (pierog_at_village.uunet.lu)
Data: Mon 01 May 2000 - 20:46:59 MET DST

> Nie wroze swietlanej przyslosci tej firmie, oto cytat z ich strony
> (praca):
>
> OPERATOR / ADMINISTRATOR
>
> Od kandydatow oczekujemy:
>
> - bieglej znajomosci systemu Windows 95/98/NT i aplikacji internetowych
> - bieglego surfowania po internecie
> (...)

O wreszcie jakas posada dla mnie ;-) Nie pisali ile placa ;-) !?

> Druga sprawa, to ich wspanialy portal: http://www.portal.pl po prostu
> miodzio...

Jasne robia postepy ;-) Wczoraj bylo ze niedlugu uruchomimy dla Was portal.
A pare dni temu na stronie tej wielkopomnej instytucji ktos zmienil nieco
tekst stronki z under constukszyn na cos mniej pochlebnego ;-) Wniosek:
przydal by im sie naprawde lepszy admin ;)

> Jezeli jestes grafikiem/redaktorem/programista (nawet slabym) to
> powinienes u nich
> znalezc prace bez problemu,

Juz CV wysylam ;-)

>bo na razie wyglada to tak jakby ktos
> wykasowal prawie
> cala zawartosc. Rozumiem, ze dopiero startuja itp. ale bez przesady!

Popieram, juz lepiej niech zostawia napis ze witryna w trakcie konstrukcji
niz niedorobiona strone glowna. No i jedna strone dodatkowa: "newsy" z
polski: http://www.portal.pl/tpi/run?n=aktualnosci_kraj tylko ze trzeba sie
dokopac do tego

No coz coraz lepiej ;-)

> Swoja droga ciekawe czy wszyscy w tej TPSA leja na wszystko?

Leja ze az przyjemnie

> Przeciez
> utrzymanie
> takiej firmy jak TPI kosztuje pewnie majatek, a co ona robi i jak wysoko
> kwalifikowana
> kadre potrzebuje widac na stronach...

Tia kosztuje i co z tego. TPSA ma nadal zrodla zyskow zapewnione. A jak
konkurencja zacznie sie rzucac to zrobimy male awarie w polpaku i ja
odetniemy ;-)
Albo podwyzsza 10 krotnie ceny za lacza - ich siec moga se robic co chca
;-((( I to jest caly problem ;-(

> P.S.
> Jezeli dobrze licze mamy juz w .pl 7 portali (wp, onet, interia, yoyo,
> arena, internetia, portal)

Dodaj jeszcze kilkadziesiat stron ktore chcha byc portalami a nie moga. A
pozatym dodajac np. arene do grona portali nie pochlebiasz im zanadto? To
tylko wyszukiwarka wzasadzie.

> czy nie uwazacie, ze to troche za duzo? Wydaje mi sie, ze miejsce jest
> dla max 3, bo tak
> na dobra sprawe wszystkie oferuja prawie te same tresci, wiec nie ma co
> liczyc, ze
> internauta wejdzie na jedna, pozniej na druga itd.

7 to zaduzo, ale sadze ze troche wiecej niz 3 o ile nie beda zbyt podobne do
siebie. Ale i tak 4-5 to gorna granica. Sadze ze bedzie to wp, onet,
interia, portal.pl (z marketingiem tpsa raczej tak) i np. jesli by agora
zrobila wreszcie wlasny zamiast gadac rowniez gdyz miala by doskonale
zaplecze informacyjne

--
Pozdrawiam,
Marek "marco" Pierog