Re: Re; Gdzie zarejestrowac nietypowa domene

Autor: Bronek Kozicki (bronek_at_wpi.com.pl)
Data: Fri 28 Apr 2000 - 16:37:32 MET DST

Jaroslaw Rafa <RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl> wrote in message

> Wszystkie "accredited ICANN registrars".
> Sytuacja wyglada niemal identycznie jak z serwerem SQL-owym i jego
klientami.
> Ile klientow SQLa ma mozliwosc modyfikacji danych w bazie???

Odpowiedź: tyle, na ile połączeń zezwala licencja dla tego serwera :)

Bardziej serio: Jarku, podziwiam wytrwałość, z jaką wyjaśniasz rzeczy, obce
dla wielu uczestników tej listy - do tej pory przynajmniej. Dopiero po
Twoich wyjaśnieniach zdałem sobie sprawę, że - z punktu widzenia
administratorów root - domeny nie są towarem, ale "programem", czy może
"zautomatyzowaną usługą". Pozdrawiam

B.