Re: Nask nie jest monopolista (slowniczek)

Autor: Artur Grzymala (artur_at_zoo.pl)
Data: Thu 27 Apr 2000 - 13:52:06 MET DST

: > IPPT nie jest rzadowa organizacja choc zajmuje sie domena gov.pl. Zreszta
: > jedyna poza NASKiem domena funkcjonalna. Jest to pewna zaszlosc. W
:
: Nie jedyna - jest jeszcze med.pl, administrowana przez TASK (Trojmiasto).

Przepraszam, co to jest domena funkcjonalna?

ps. Pytam powaznie; nie wiem, a gdy probuje sie domyslic, kojarza mi sie
    tylko: marketing, propaganda, nowomowa, belkot. Czy jest to jeszcze
    jedno okreslenie na domene, w ktorej mozna odplatnie rejestrowac
    poddomeny? Czy art.pl jest domena funkcjonalna, publiczna, drugiego
    poziomu.

    Czy domena uw.edu.pl jest domena funkcjonajna?

    Czy domena gov.pl pelni jakas funkcje, podczas, gdy organizacje podobna
    w jakis (magiczny) sposob zwiazane z ta domena, wydaja sie jej nie
    zauwazac (np. dolny slask)?