Re: enkrypcja 128-bit

Autor: Maciek Uhlig (muhlig_at_us.edu.pl)
Data: Thu 27 Apr 2000 - 09:05:20 MET DST

M.Lopacinski_at_gazeta.pl (Maciej Lopacinski) wrote in
<39059BD1.9530FF79_at_gazeta.pl>:

>1) Niestety w tym rozporzadzeniu jest tylko mowa o szyfrowaniu i nie
>ma nic co pozwala ominac wymog posiadania zezwolenia nawet na bardzo
>proste urzadzenia szyfrujece.
>2) W ktorym miejscu rozporzadzenia jest cos o public-domain?????

Czy ja bym mogl prosic o podanie namiarow na to o czym piszesz?
Dziennik Ustaw, Monitor Polski, itp?

I jeszcze chcialbym prosic o nastepujace informacje:

- gdzie mozna znalezc wzor wniosku
- do kogo sklada sie wniosek

Musze to wiedziec, bo bym sobie chcial sciagnac jakas przegladarke... a
bez zezwolenia nie moge...

Aha, i jeszcze jakie sa sankcje za zassanie 128-bit? Mozna pojsc do
wiezienia?

Jakbysmy to juz wszystko wiedzieli, to moglibysmy napisac milion, a
moze i wiecej wnioskow do stosownych urzedow... :-)

Maciek