Re: Rejestracja domeny *.net

Autor: Piotrek Jurczak (pio_at_SPAM.dernet.com.pl)
Data: Wed 26 Apr 2000 - 21:24:27 MET DST

Szymon Sokol napisał(a) w wiadomości:
<8e6p4q$gkj$3_at_galaxy.uci.agh.edu.pl>...

>Natomiast co się tyczy karty... a jakbyś miał, to co byś z nią
>robił - trzymał w sejfie? Bo chyba zdajesz sobie sprawę, że używanie
>karty w sposób "klasyczny" - tj. np. dajesz kelnerowi w restauracji,
>on idzie z nią do kasy na zaplecze i po chwili przynosi Ci wydrukowany
>rachunek do podpisu - jest znacznie bardziej niebezpieczne niż
>podawanie numeru przez szyfrowane połączenie SSL?

Co nie zmienia faktu ze nie mam tylko Maestro, wiec i tak karta zaplacic
za wykupienie domeny nie moge, a nie znalazlem w Polsce banku ktory
dawalby normalna karte debetowa (Visa, Mastercard) bez posiadania
stalych dochodow.
Np. w Wielkiej Brytanii kazdy bank daje Vise jako standardowa przy
zalozeniu kata, a u nas daja Vise Electron lub Maestro :-(
A czy za ta domene moze zaplacic moj znajomy, mi ze moje dane beda
podane jakos wlasciciel domeny ?

Piotrek Jurczak
pio_at_dernet.com.pl