Odp: Nask nie jest monopolistą

Autor: balawajder_at_topnet.pl
Data: Tue 25 Apr 2000 - 22:43:53 MET DST

Użytkownik Mariusz Wołek <mariuszw_at_lexmedia.com.pl> w
wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:BWkN4.39285$hK2.768469_at_news.tpnet.pl...
> Witam
> Takie zdanie (jak w subj) wyrazila pani Podsekretarz
Stanu pani Małgorzata
http://ks.sejm.gov.pl:8009/forms/iz.htm
> poszukac hasla "NASK".
>
> Albo moze lepiej nie szukac - po co sie denerwowac???
>
> Pozdrawiam
> Zaslav

Tak sobie myślę czy Panią Kozłowską łączy coś z Panem
Kozłowskim z NASKu czy to przypadkowa zbieżność ?.
Po drugie: normalne że KBN odpowiada udowadniając
niewinność podległej jednostki. Przeczytałem sobie ten
tekst dwa razy i tak niepoważnych odpowiedzi już od dawna
nie widziałem. Jakież naiwne stwierdzenia i próby
udowodnienia, że wszystko jest O.K.
Przygotuję dłuższy komentarz do odpowiedzi z KBN i wyślę
Pani Poseł, żeby Jej nie ściemniali i nie wprowadzali
celowo w błąd. W kilku miejscach podawana jest nieprawda
celem manipulacji i ukrycia faktycznego bałaganu domenowego
w NASKu.
Ciekawostką jest, że tekst nosi datę 22/02/2000 i czekano
dwa miesiące z jego opublikowaniem. Po co ? w czyim
interesie ? a widząc, że mineło dwa miesiące co NASK zrobił
już z deklarowanych przez KBN obietnic ?
Ale numer........
Ryszard Balawajder

---
[http://www.makaron.pl]