Re: Re; Gdzie zarejestrowac nietypowa domene

Autor: Izior (easy_at_polcelebs.com)
Data: Tue 25 Apr 2000 - 09:18:32 MET DST

"www.globalnadomena.com" wrote:

> A wiec jeszcze raz
> InterNIC ma MONOPOL na rejestrowanie globalnych domen
> InterNIC jest amerykanska agencja ktora zajmowala sie
> rejestrowaniem domen jeszcze za czasow kiedy Internet
> nie byl tak popularny. Sam InterNIC nie rejestruje domen,
> robi to za posrednictwem sieci Agencji ktorym udzielil prawo
> rejestracji.
> Wspomniana firma www.directnic.com nie rejestruje domen
> Pobiera oplate $15 za tzw redirecting domeny, tzn odsylanie
> adresu domeny do innego miejsca.

Chyba cie powalilo. Zarejestrowalem domene .org za 15 USD/rok w
www.directnic.com bez zadnych problemow. Moge z ta domena robic co mi
sie podoba. Jesli chcesz sprawdzic to prosze bardzo, domena maryja.org
kupiona w www.directnic.com za 15 USD :))) Dziala spoko, primary DNS
jest moj, robie z nia co tylko mi sie podoba :))))
15 USD = 60zl !!! na rok..... za domene .com .org .net, NASK za domene
.pl bierze
300zl na rok wiec 5 razy wiecej :)))

Twoja oferta naciagacza jest zalosna, proponujesz 80 USD na rok,
hahahahaha, skoro juz w Internicu jest 70 usd/2 lata :))))

Przestan wiec klamac, naciagac ludzi na swoj lame serwis, ktory zdziera
kase z ludzi.

Izir

--
"Nie bedziemy wam mowic z kim sie kochac i jak" - Leszek Miller