Odp: Odp: Bezczelnosc_NASK

Autor: balawajder_at_topnet.pl
Data: Sun 23 Apr 2000 - 11:39:16 MET DST

Użytkownik Michal Szokolo <msz_at_pmp.com.pl> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:390204EA.DB217AF_at_pmp.com.pl...
> balawajder_at_topnet.pl napisał(a):
[...]
> Pan szanowny prowadził kiedyś dziennik? Bo ja tak... I
wciśnięcie czegoś
> nie jest problemem, jeśli się go odpowiednio prowadzi. A
już w zupełności,
> jeśli się go prowadzi OD RAZU z założeniem, że się będzie
to i owo wciskać
> przed kogoś. (To oczywiście tylko insynuacje, ale...).

"R"

> Jak Bóg da to może z dokładnością do dnia... A zresztą co
to zmienia? Jak
> NASK sobie będzie chciał, to stwierdzi, że inny wniosek
przyszedł pół
> godziny wcześniej faxem albo emailem. Nawet pewnie będą w
stanie takowy
> przedstawić, jeśli się olany klient będzie awanturował.

> Z czegoś muszą żyć, nieprawdaż. ("It is morally wrong to
let them suckers
> keep their money" czy jakoś tak).

Sympatyczny jest ten Twój komentarz Michale ale prowadzi do
jednej konkluzji, potwierdza, że są jednak
"nieprawidłowości" (czytaj: przekręty). Z czegoś trzeba
żyć, żeby mieć na znaczki listów poleconych... dziękuję za
uwagę odnośnie dziennika, sprawdzę jak jest on prowadzony i
czy by nie prowadzić go w sposób w którym zawsze mogę
dopisać liniji wysyłania i otrzymania korespondencji.
Ryszard Balawajder

---
[http://www.makaron.pl]
[Jedyny Polski Serwis Makaronowy]