Re: Bezczelnosc_NASK

Autor: smarkacz (smarkacz_at_anathema.eu.org)
Data: Tue 18 Apr 2000 - 18:26:29 MET DST

"Robert R. Wal" <rrw_at_reptile.eu.org> wrote:
> W myśl polskiego prawa, nie można czerpać korzyści, ani żądać
> zadośćuczynienia, za czynności niezgodne z prawem. Pan ,,Kraina Książek''
> zarejestrował domenę, do której nazwy nie miał żadnego prawa.

A który konkretnie przepis został złamany?

> Nawet mu się udało, może po prostu podsmarował? Ale do nazwy zgłosił
> się prawowity właściciel, władze woj. dolnośląskiego. I już.

O, to ta nazwa ma właściciela? Ciekawe. A jak zarejestruję sobie,
powiedzmy, szymanski.pl, to złamię prawo czy nie? Niby to moje
nazwisko, ale wielu innych też..

Nawet nie wiem, i nie wydaje mi się prawdopodobne, żeby polskie prawo
dopuszczało możliwość zastrzeżenia takich nazw jak `Dolny Śląsk' czy
`Szymański'.. chociaż, pomysł, muszę przyznać, przedni.. zastrzegę
sobie nazwę `Warszawa' i będę pobierał od miasta opłatę za jej
używanie. ;-)

> Kolejny kombinator,

Tylko z tym się zgodzę..

> który łamie prawo,