[pl.internet.komunikaty] TPNET - Uszkodzony router w Warszawie

Autor: smarkacz (smarkacz_at_anathema.eu.org)
Data: Thu 13 Apr 2000 - 16:00:20 MET DST

No, jestem pod wrażeniem. Myślałem, że w TPSA piszą tylko na
pl.misc.budowanie a tu taka miła niespodzanka *grin*.

attached mail follows:

Dzisiaj kolo 10 uszkodzil sie router r4 w Warszawie. Prace przy usuwaniu
uszkodzenie w trakcie, termin usuniecia problemu nie jest znany.
Odcieta od sieci jest duza grupa klientow w Warszawie

KP

--
smarkacz