Re: TPNET w Krakowie - co sie dzieje?

Autor: McZapkie (McZapkie_at_klej.pl)
Data: Tue 11 Apr 2000 - 12:31:10 MET DST

Szymon popelnil byl nastepujacy tekst:

: A najlepiej pisać do odpowiednich osób w
: TPSA, czyż nie?

Tak, tylko intencją mojego pytania była ciekawośc,
co też możę sie stać takiego, że są aż tak duże lagi
w sieci metropolitalnej.

Czytając opis grupy pl.internet.polip odniosłem
wrazenie, ze tu raczej nie powinny padac
takie pytania, tylko na pl.comp.networking.
Niestety nie moge znalezc opisu grupy
pl.comp.networking, ale wydaje mi sie ze jest
ona przeznaczona raczej do spraw zwiazanych z nizszymi
warstwami ;-)

Pozdrawiam,

MC

--
http://www.kolej.pl/~mczapkie
Anti-spam fake address, glue 'o' to k_lej