Re: InterNetia - komunikat prasowy

Autor: Leszek (lechu_at_SPAM.PRECZ.ii.uj.edu.pl)
Data: Sat 08 Apr 2000 - 00:22:37 MET DST

fidor_at_fidor.komorow.pl (Adam =?iso-8859-2?Q?Ku=B3agowski?=) wrote:

>Tu wlasnie byl problem zarowno piszacy jak i jego firma nie brali tego za
>oficjalne stanowisko ale czytajacy juz tak i stad wyniknely komplikacje .
>Dlatego sugeruje wstawienie "personal opinion" do siga.

A tu z calym szacunkiem to jest problem czytajacego. Wiem, ze ostatnio
modne stalo sie wzorowanie na narodzie lekko uposledzonym intelektualnie
ale ja sie nie zamierzam poddawac tej modzie i nie bede tlumaczyl w 10
zdaniach co chcialem powiedziec w jednym.

>Tu rozumiem i sie calkowicie zgadzam . Dalej to sie da podpasowac pod
>tajemnice firmy (moze tajemnice to za mocne slowo - polityka firmy ?)
>Ale propobuje EOT bo z polipem to ma niewiele wspolnego a zarowna Ty jak i
>ja rozumiemy o co nam chodzi .

OK.

>Hmm
>Szkoda .

A ja sie o ogonki nigdy nie prosilem :-) Wrecz przeciwnie :-))

Pozdrawiam.

Lechu